۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

روزهای ابری

بیخود وانیستا کسی دنبالت نمی یاد بیا بریم سوار اتوبوس بشیم و بچرخیم دور ترین راه بهترین راه هست
الو سلام من نمی تونم بیام چرا .... اخه فردا باید برم معامله رو فسق کنم ....همیشه توکه یک ماه نیم از قبل برای این روز برنامه ریختی
... من دارم می رم خونه س اون می یاد دنبالم ... کی تا حالا دنبال تو امده... فیلم رو لود من برای امشب
سیستم مخافظ رو لود بالا سپر دفاعی چند لایه همیشه بت گفتم خوبی سیسیتم اینکه خودش رو می تونه ترمیم کنه قبل از اینکه فروبپاشه
ادم عوضی چند بار بتگفتم از سیستم بی هفتصد استفاده نکن اون از بین رفته ما رو داری نابود می کنی
داره لود میشه خیلی بد هست که ادم چیزی رو داشته باشه وحق قانونی اش باشه ولی نتونه لودش کنه که سبک بشه
داری تصمیم می گیری اگه گرفتی پاش تا اخر وایستا
سیستم دچار نقص شده ریکاوری عمل نمیکنه ولی تو یک مبارزهستی تفاوت می کنه کسی که کی جنگه و میبازه با کسی که نمی جنگه و می بازه بلند شو این جا منطقه استراتژیک هست نمی خوای که برچسب بخوری ...تولدت مبارک
مهم نیست یکم طاقت بیار می دونم درد داره همیشه درد داشته ولی می گذره خودت خوب می دونی که این دردها فقط بدی شون اینکه جاشون می مونه ولی زمان مرهمی خوبی براشون هست فقط تمرکز کن حتی یک درخت هم می تونه کمکت کنه می دونم سیستم لود دیگه کار نمی کنه و به نقطه صفر رسده هر سیستمی فرسوده می شه و تو می بایستی خیلی وقت پیش به فکر می بودی فقط یادت باشه تنها راه داشتن و جلوگیری از فرسودگی اینکه باید مواظبش بود که اسیب از طرف ام پی او نبینه
یاد باشه یک بار انجام بده درست انجام بده و برای کارهای دیگه هم بر اساس اون تصمیم بگیر نتیجه اش اینکه باید قطع کنی ولی یواش یواش یادت باشه همیشه دردها و رنجهات سرمایه ات هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر