۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

سخنان بزرگان و دانشمندان

سخنان بزرگان و دانشمندان
اگر روزی نتونی از عهدهء مشکلات برآیی می تونی مطمئن باشی که تو در یک مسیر اشتباه قدم برداشتی.سوامی ویووکانا-سه جمله برای کسب موفقیت:1-بیشتر از دیگران بدان.2-بیشتر از دیگران کار کن.3-کمتر از دیگران انتظار داشته باش .ویلیام شکسپیر-اگر تو برنده باشی نیازی به توضیح نداریاما اگر شکست بخوری چیزی برای توضیح دادن نداری.آدولف هیتلر-در این دنیا خودت را با هیچ کس مقایسه نکن اگر اینکار را بکنی خودت را خوار می شماری.آلن استرایک-اگر ما اشخاص را که می بینیم دوست نداشته باشیم چطور می تونیم خدا رو که نمی بینیم دوست داشته باشیم .مادر ترازا-بردن به این معنی نیست که تو همیشه اول باشی بردن به این معنی است که تو بهتر از قبلت باشی .بونی بلایر-من نخواهم گفت هزار بار شکست خودم من خواهم گفت در حالیکه هزا راه شکست وجود داشت من کشف کردم .توماس ادیسون-هر شخصی به تغییر جهان فکر می کنداما هیچ کس به تغییر خودش فکر نمی کند.لئو تولستوی-باور هر شخص خطرناک است باور نکردنش خطرناکتر.ابراهام لینکولن-اگر شخصی فکر کند که در زندگی هیچ اشتباهی نکرده است به این معنی است که هرگز برای راه تازه ای در زندگی سعی نکرده است.انشتین-هرگز چهار چیز را در زندگی نشکن:اعتماد-قول-ارتباط-قلبزیرا زمانیکه اینها شکسته بشند صدا ندارند ولی دردشان شدید است.چالز-اگر تو شروع به قضاوت مردم بکنی تو برای دوست داشتن آنها وقتی نخواهی داشت.مادر ترازا -بر این باور باش که عشق و دستاوردهای عظیم در بر گیرندهء مخاطرات بزرگی است.دالای لامامتن اصلی در آرشیو بهمن 1386http://olinda.blogfa.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر