۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

قیصر امین پور




به قول محسن مخبلباف :
ما مردم ایران مردم بزرگی هستیم 70 میلیون جمعیت داریم 70 میلیون عدد کوچکی نیست ما مردم ایران مردم ثروتمندی هستیم نفت داریم ما ایرانیان مردم تحصیلکرده وباهوشی هستیم مردم به این بزرگی یک عیب هم داریم و ان مرده پرستی است ما نخبگان رو پس از مرگ می شناسیم
فکر می کنم مخبلباف راست می گه ما حتی ارزش همدیگر بعد از اینکه از دست دادیم همدیگر رو می فهمیم نمی دونم من که زیاد اهل شعر نیستم ولی قیصررو بعد از اینکه مرد شناختم بعد از اینکه تو همه جا در مورد شعرش نوشتن شاید بعدا یکی از شعر هایی که دوست دارم و ازش خوندم رو بذارم تو وبلاگم نمی دونم شما چقدر می شناسد و شعر هاشو خوندید ولی چر ا ما باید این توری باشیم که بیشتر عمر با ارزشمون تو ترافیک و سر مسایل بی ارزش تلف بشه که نفهمیم که چه جیزایی داریم و یکم بتونیم مطالعه کنیم و در مورد زندگیمون فکر کنیم نمی خوام بحث سیاسی کنم ولی انتقاد می کنم دولت ما وحکومت ما جزو بی ارزش ترین و بی عرضه ترین و افتضاح ترین ها باید باشه تو دنیا که با داشتن این همه پتانسیل وضع مملکت ما این چنین هست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر