۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

میدونی اسمون همیشه ابی نیست



میدونی
اسمون همیشه ابی نیست
همیشه هم صاف نیست
گاهی ابریه و گاهی بارونی
و از اسمون همیشه هم بارون نمی باره
خب
این طبیعتشه ولی همون موقعه های هم که داره بارون می باره
برو بشین پای درد اسمون
ببین چی می گه چرا داره گریه می کنه
دلتو بده به اسمون
وعوضش ازش چند تا ستاره بگیر
می دونی گاهی اسمون پر از ستاره است
ولی یک ستاره میون اون ستارههای بزرگ قشنگ درخشانتر اون ستاره توی
من اسمشو گذاشتم ستاره تو
می دونی
وقتی باستارهء وقتی حرف می زنم بهش خیره می شم یا بهش چشمک می زنم
همیشه ازم می پرسه می گه دوستم داری
منم می گم دوستت دارم ولی دیشب ازم یک سوال دیگه پرسید
گفت توچراهیچ وقت از من نمی پرسی دوستت دارم یا نه
من ازش پرسیدم
توچی دوستم داری
می دونی چی گفت
گفت قلبتو بده من
گفتم چه جوری
گفت : چشماتو ببند نفس عمیق بکش و خودتو رها کن
قلبت پرواز می کند و خودش می یاد پیشم
منم همون کاری کردم که ستاره گفت
ستاره قلبمو گرفت و روش یک چیز نوشت و بعدش پسش داد می دونی چی نوشت بود
نوشته بود دوستت دارم
نوشته ستاره تو در قلبم هنوز هست تا اخرم می مونه
چرا
چون بهم گفت حقیقت هیچ وقت نابود نمی شه
چون چیزی است که باید وجود داشته باشه
راستی این دفعه که داره بارون می یاد
بریم پشت پنجره و به درددل اسمون گوش کنیم
وقتی شب می شه بیا و دوتایی به ستارهها نگاه کنیم
وقتی می خواهیم بخوابیم بیا باهم به ماه شب بخیر بگیم
وقتی صبح می شه بیا طلوع خورشید رو که پر از عشقه باهم نگاه کنیم باشد که عاشق بمونیم تا اخرش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر