۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه



5ساعت دیگه مونده
5 ساعت دیگه مونده به مسابقه نمی دونم شب یخوابید و صبح بیدار بشید و یک دفعه بتون بگن ارنج تیم عوض شده و شما باید بجای کرال پشت پروانه برید چه حالی پیدا می کنید دو سال پیش گفتم سوم شدن تیدیل می کنم به اول شدن ولی اینقدر کار پیش امد که تمرین رو گذاشتم کنار حالا خودم مقصر هستم غصه خودن و احساس پشیمونی بهای است که ما برای دردها مون می پردازیم و خودمون مقصر هستیم می دونم بردن و باختن اونقدر مهم نیست ولی اعتبار ادم رو به زیر سوال می بره مخصوصا تو امتیاز بندی کل برای کل منطقه مهم است خدا رو شکر امسال دکتر این پیش بینی رو کرد نه مثل سال پیش که رفتیم شناگر درست یک ساعت از قبل از مسابقه از تیمهایی دیگه کش رقتیم و تیم رو درست کردیم وگرنه مجبور بودیم 2 نفر بجایی 4 نفر مسابقه بدیم که هیت داوران هم فبول نمی کرد و کالا حذف می شدیم الان هم انطوری برنامه ریزی کردیم من 4 یا سه بشم تو کرال 4 و تو قورباغه 2 و تو کرال پشت 1 اینطوری شاید دوباره مقام سال پیش رو تکرار کنیم و کلا سه بشیم که کلاهمون رو می اندازیم هوا چون منطقه ای که استخر نداره و تمرین و صبح بلند می شن می گن خوب غواصا که کار دارن یا اماده نیستند یا سنشون بالا هست پس شما برید مسابقه اون وری ها هم هرچی نجات غریق و غواص پیمانکار هست می زارن جلو ادم حال هم شما پروانه برید بابا من تا اخر خط هم دوام نمی یارم جو گیرم نکنید به به

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر