۱۳۸۸ اسفند ۱۰, دوشنبه

جمله های کوتاه ولی عمیق



جمله های کوتاه ولی عمیق
گر شما يک سکه و من هم يک سکه داشته باشم و سکه هايمان را با هم عوض کنيم , باز هر کدام از ما يک سکه خواهيم داشت. اما اگر شما يک ايده و من يک ايده داشته باشم وآنها را با هم مبادله کنيم هر کدام داراي دو ايده خواهيم بود.
هیچ وقت فراموش نکن که به هنگام ترک این زندگی نمی توان هیچ چیز مادی را با خود ت به همراه ببری نه جسم را با خودم به همراه بردم نه پولی را که در سراسر زندگی جمع اوری کردم و نه حتی چیزهای که به انها علاقهمند بودم تنها چیزی که هنگام ترک این دنیا با خودم می بریم خاطره میزان عشقی است که به مردم هدیه داده ایم فرزندم زندگی با انچه می بخشیم اندازه گیری می شود نه انچه که دریافت می کنیم

گر تو همان چیزی بشوی که من می خواهم، پس من مالک تو هستم و تو بنده من.
وین دایر
در هر رابطه ای که دو نفر، یکی می شوند، نتیجه دو نصفه آدم است.
وین دایر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر