۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

به نظر من خدا خیلی مهربونه

به نظر من خدا خيلی خيلی مهربان و بخشنده هست،می تونست همه ی ما رو مثل آدم ماشينی خلق کنه تا همگی با يه برنامه و به خواست اون عمل کنيم همه تو يه ساعات خاص بيدار شيم ، بخوابيم ، عبادت کنيم و ... اما به قدری بزرگ و بخشنده بود که به هر انسان يه زندگی مستقل و مجزا داد با قوه تصميم گيری و اراده تا هر جور که دوست داريم باشيم و آزادانه تصميم بگيريمبعضی وقتا که به خودم فکر می کنم و به خدا واقعا شرمنده می شم،از خودم خجالت می کشم ، آخه روزهايی می شه که با خداقهر می کنم که منو تنها گذاشته و منو دوست نداره ، اما بعدا که فکر می کنم و می گم:خدا اگه منو دوست نداشت که فرصت زندگی کردن بهم نمی داد،منو سالم خلق نمی کرد و ...هزار تا چيز ديگهالان چند وقتی يه تصميم گرفتم دختر خوبی باشم ، خودم رو دوست داشته باشم ( چون انسان تا واقعا خودشو دوست نداشته باشه نمی تونه واقعا و از ته دل بقيه رو درک کنه و دوست داشته باشه)،و خدا رو پشيمون نکنم از فرصت قشنگی که به من دادهاميدوارم همگی انسانهای خوبی باشيم درست زندگی کنيم و هر روز بهم ديگه مهربونی و محبت هديه بدهیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر