۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

اگر روزی امد که عاشق شدی

اگر روزی امد که عاشق شدی
سعی کن همیشه تنها باشی زیرا تنها به دنیا امده ای و تنها از دنیا خواهی رفت بگذار عظمت عشق را درک کنی زیرا انقدر عظیم است که تو و هستی تو را نابود می کندبگذار خانه ی عشقت خالی از وجود کسی باشدزیرا اگر عشق در ان منزل کند به ویرانه هایش هم رحم نخواهد کردامااگر روزی امد که عاشق شدی تنها یک نفر را دوست داشته باش بخواب و بخند و قدم بردار تنها بخاطر" او"بگذار عشقی را داشته باشی پاک مقدس و اسمانی ومگذار که یاد ما را طعم تلخ این حقیقت
براش بنویس دوستت دارم آخه می دونی آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد می برنولي يه نوشته, به اين سادگيا پاک شدني نيست گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس

تو
بنويس يه کبوتر هميشه بايد عشق پرواز داشته باشه، وگرنه اسير ميشه يه قناري بايد به خوش آوازيش ايمان داشته باشه وگرنه ساکت ميشه يه لب هميشه بايد توش خنده باشه وگرنه زود پير ميشه يه صورت هميشه بايد شاد باشه وگرنه به دل هيچ کس نمي چسبه دفتر نقاشي بايد خط خطي باشه وگرنه با کاغذ سفيد فرقي نداره يه جاده بايد انتها داشته باشه وگرنه مثل يه کلاف سردرگمه يه قلب پاک هميشه بايد به يه نفر ايمان داشته باشه وگرنه فاسد ميشه يه ديوار بايد به يه تير تکيه کنه وگرنه ميريزه يه چشم اشک آلود، يه دل غم آلود، يه کبوتر عاشق، يه قناري خوش آواز، يه لب خندونيه صورت شاد، يه جاده با انتها ، يه دفتر نقاشي ، يه قلب پاک، يه ديوار استوار،فقط يه جا معني دارهجائي که چشماي اشک آلودت رو من پاک کنم، دل غم آلودت رو من شاد کنم، جفت کبوتر عاشقي مثل من باشي، شنونده آواز قشنگت من باشم، لباي کوچيکت رو من خندون کنم،نقاش دفتر خاطرات من باشم، پاکي قلبت رو با سلامت عشقم معني کنم، و فقط از اينکه به من تکيه مي کني احساس مسئوليتم بيشتر ميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر