۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

از خداوند خواستم




از خداوند خواستم تا دردهایم را التیام بخشد خداون پاسخ گفت مخلوق من هر دردی را درمانی است و این تو هستی که باید درمان دردهایت را بخواهی
از خداوند خواستم تا جسم فرزند ناتوانم را توانایی ببخشد خداوند پاسخ گفت افریده من انچه با ید تکامل یابد روح اوست جسمش تنها قالب گذراست

از خداوند خواستم تا به من صبر عنایت کند خداوند پاسخ گفت بنده قدرتمند من صبر حاصل سختی است عطا شدنی نیست بلکه اموختنی است
از خداوند خواستم تا مرا شادی و شعف بخشد خداوند پاسخ گفت نازنینم من به تو موهبت بسیار بخشیدم شاد بودن با خود توست
از خداوند خواستم تا روحم را شکوفا سازد خداون پاشخ گفت پرورش روح تو با تو اما اراستن ان با من
از خداوند خواستم تا از لذایذ دنیا سرشارم سازد خداون پاسخ گفت من به تو زندگی بخشیدم بهرمندی از ان تو
از خداوند خواستم تا راه عشق وزریدن را به من بیاموزد خداون پاسخ گفت اشرف مخلوقات من بالاخره دریافتی که چه از من بخواهی به خاطر داشته باش که در مسیر عشق ورزیدن به من مقصد دوست داشتن دیگران خواهی رسید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر