۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

لعنتی‌ها

 
 

Sent to you by ali via Google Reader:

 
 

via كافه ناصری by masoome naseri on 5/9/10


آقای خاتمی! احزاب معظم اصلاح طلب! سیاستمدارانی که هنوز دنبال یک جمله در میان جملات رهبر می‌گردید تا با هزار چرخش و گردش آن را به نفع خودتان جا بزنید! آقایان و خانم‌هایی که هنوز نمی‌خواهید بفهمید! آقایان و خانم‌هایی که چشم و چارتان را، ترس از تغییر بسته‌ است! عزیزانی که حتی تغییر را هم در چارچوب می‌خواهید!

 اگر تا امروز در مورد اعدام‌های دهه شصت با اعلام بی‌خبری و بی اطلاعی‌ از جریان، از نقد منتقدانتان جان سالم به در برده‌اید از این به بعد نمی‌توانید. همین الان اسم فرزاد کمانگر را جستجو کنید. امروز صبح سحر فرزاد کمانگر، صاحب این عکس، صاحب این متن که نشان می‌دهد معلمی بوده است با رویاهای کوچک برای تغییرات بزرگ در زندگی شاگردان کوچکش، در اوین اعدام شده و من اینجا در لندن با خبر شده‌ام. شما آیا هنوز بی خبرید؟
 باید چه اتفاقی بیفتد که بشورید؟ باید چه اتفاقی بیفتد که زبان‌تان علیه حاکمیت تلخ شود؟ از چی می‌ترسید که تا حالا به سرتان نیامده است؟ مردم دیگر باید چکار کنند در خیابان که شما شجاعت حرف زدن پیدا کنید؟ شجاعت «شجاعانه» حرف زدن پیدا کنید؟
دادگاه تفتیش عقاید برگزار شد، حکم داد، به حکمش بعضی‌ها را اعدام کردند و شما تازه هشدار می‌دهید که مبادا دادگاه تفتیش عقاید تشکیل شود
؟
 لبخند زدن و دست تکان دادن رو به جماعت هوادارن، در تجمع‌های انتخاباتی، تنها تعریف فعالیت سیاسی نیست. یک روزهایی هم باید آدم جرات کند و به عنوان آدم سیاست، داد بزند، یار جمع کند، به میدان برود.
آهای جماعتی که حس و حال دست زدن به ساختار مقدس را ندارید، ما حال‌مان خوب نیست شما چطورید؟
 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر