۱۳۸۸ مرداد ۲۶, دوشنبه

زندگی یعنی چی

زندگی یعنی جی شاید این سوالی باشه که خیلی از ما شاید از خودمون پرسیده باشیم

بقول استاد شهریاری زندگی یعنی تلاش برای از بین بردن ان چیزهایی که شایسته روح بشر نمی باشند

شاید زندگی تلاش برای چیزهایی باشه دوست داریم داشته باشیم و تجربه کنیم ومی دونیم گذر زمان اونها رو نمی تونه از ما بگیره مثل تجربه دوست داشتن و عاشق بودن و از بین بردن خاطرات و تجربه هایی که نمی خواهیم مثل تحقیر شدن بوسیله خیانت و..

می گفت :

نمی دونم چرا ادم وقتی چیزی از خدا می خواد همون موقع به ادم نمی ده همیشه وقتی می ده که دیگه زمانش گذشته و ادم دیگه به اون احتیاچی نداره

یادم فیلم 21 گرم افتادم شاید من قدر چیزایی که دارم رو نمی دونم وقتی ادم قدر چیزایی که داره رو ندونه خدا ازش می گیره این یک قانون دنیا هست حالا فکر می کنم که همه کارها رو کردم شاید قلب من نتونست برای کسی بتپه یا شاید دلم نتونست دل کسی رو به دست بیاره و... وکسی رو که دوست داره بقل کنه بچه که بود ساله های عمرش می شمرد می گفت می دونی اخرین باری که یکی رو دوست داشته و تونسته بقلش کنه و ببوسش کی بود اون از سالهای عمرش حرف می زد مثل اینکه سالهای عمرش مثل روزهای عمر دیگرانه حالا همه کارهاش کرده چقدر گریه کرده و از خدا خواسته که تمومش کنه همه کاری که بلد بوده انجام داده خطرناک ترین کارهارو انجام می ده همیشه خودش رو در معرض خطر قرار می ده حال تمام اعضاشو هم بعد از مرگش بخشیده تا دینی گردن خدا نداشته باشه فقط دلش می خواد این دفعه خدا روشو زمین ندازه و بره دعا کنید این دففه نوبت اون باشه برای مردن هم فکر کنم پارتی می خواد

مسافر خسته من بار سفر رو بسته بود .....

۱ نظر: