۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

درخت زندگي

 
 

Sent to you by ali90 via Google Reader:

 
 

via My Favorite Movies and Quotes by Nasrin Mohebbian on 10/13/11



فيلمي خاص ..عجيب..سمفوني مرگ و زندگي و ايمان و ...نمي تونم بگم چيزي بايد ديد...



Mrs. O"Brien: [voice over] The only way to be happy is to love. Unless you love, your life will flash by.
[silence]
Mrs. O"Brien
: [voice over] Do good to them. Wonder. Hope




تنها راه خوشبختي عشق ورزيدن ه. اگر عشق نورزي..زندگي به سرعت ميگذره.. با آدمها خوب باش...حيرت کن..اميد داشته باش..






Mr. O"Brien: I wanted to be loved because I was great; A big man. I"m nothing. Look at the glory around us; trees, birds. I lived in shame. I dishonored it all, and didn"t notice the glory. I"m a foolish man.


مي خواستم که همه دوستم داشته باشند چون عالي ام ..يه مرد بزرگم.


من هيچي نيستم.به تمام شکوهي که اطرافمون رو فراگرفته نگاه کن..درختها..پرندگان.. من تو شرم زندگي کردم..من به همشون بي احترامي کردم..و اصلا متوجه اين همه شکوه نشدم..من مرد احمقي بودم.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر